Φύλλο αξιολόγησης_Παθολογία του Πολέμου


Πρότυπο ΓΕΛ της Βαρβακείου Σχολής
Διδάσκων: Νικόλαος Κων/νου Αλέφαντος
 Φύλλο αξιολόγησης της ομαδοσυνεργατικής δράσης για την παθολογία του πολέμου.
Ομάδα:

1.       Σε ποιο βαθμό πιστεύεις ότι η συγκεκριμένη διδακτική δράση σε βοήθησε να κατανοήσεις ότι ο πόλεμος δημιουργεί ανεξέλεγκτα πάθη στους ανθρώπους;
Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ

2.       Σε ποιο βαθμό πιστεύεις ότι ήταν ενδιαφέρουσα η διασύνδεση Αρχαίας ελληνικής ιστοριογραφίας και Λογοτεχνίας;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ


3.       Σε ποιο βαθμό πιστεύεις ότι συνέβαλλες στην εργασία της ομάδας σου;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ


4.       Σε ποιο βαθμό συνεργάστηκες με τους συμμαθητές σου κατά τη διδακτική δράση;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ

5.       Σε ποιο βαθμό παρείχες βοήθεια, όταν σου ζητήθηκε από τα άλλα μέλη της ομάδας;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ

6.       Σε ποιο βαθμό πιστεύεις ότι βοηθήθηκες από τη διδακτική δράση;

Καθόλου

Λίγο

Αρκετά

Πολύ

Πάρα πολύ




7.       Τι πιστεύεις ότι έλειπε και θα έπρεπε να προστεθεί; ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………







8.       Ποια ομάδα κατά τη γνώμη σου παρουσίασε το καλύτερο αποτέλεσμα και γιατί;

ΟΜΑΔΑ Α  …..………………………………………………………………..………………………………………..

ΟΜΑΔΑ Β …………………………………………………………………………………………………………………

ΟΜΑΔΑ Γ …………………………………………………………………………………………………………………

ΟΜΑΔΑ Δ ………………………………………………………………………………………………………………..

               ΟΜΑΔΑ Ε ………………………………………………………………………………………………………………..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Πληροφοριακός Λόγος

Το κειμενικό είδος της επιστολής

Διαγνωστικό τεστ στη Γλώσσα Α΄ Λυκείου